Kredyt na zakup towarów i usług

Aplikacja Panel Sklep

Panel Sklep to aplikacja dedykowana dla (sklepu internetowego). Umożliwia wymianę informacji pomiędzy bankiem a sklepem o statusach wniosków kredytowych złożonych przez klientów oraz do potwierdzania dostępności towaru. Służy do potwierdzania dostępności towaru oraz do podglądu statusu wniosku kredytowego klienta.

Zaloguj się do Panelu Sklep

 




 

Aby zalogować się do aplikacji,

  • login i hasło, który otrzymałeś od Opiekuna z Santander Consumer Banku,
  • numer sklepu, wskazany w Umowie o współpracy z bankiem.

Zapomniane hasło można odzyskać korzystając ze strony: Odzyskaj Hasło do Panel Sklep

FAQ - jak zostać partnerem eRat?

Czym różni się kredyt celowy od kredytu na zakup towarów i usług?
Jak mogę zgłosić chęć nawiązania współpracy?
Jakich dokumentów potrzebuję przed podpisaniem umowy o współpracę?
Jak długo trwa podpisanie umowy o współpracę?
Jakie dokumenty (umowy) podpisywane są przy nawiązaniu współpracy?
Jak wyglądają pierwsze kroki po podpisaniu umowy?

Proces zakupów na raty

Bank udostępnia następujące procesy zawierania umowy o kredyt na zakup towarów i usług:

Jak nawiązać współpracę

Na podstawie załączonych dokumentów oraz przekazanych w mailu dodatkowych informacji zostanie uruchomiona procedura weryfikacji Państwa firmy. Jeśli weryfikacja będzie pozytywna, zostanie przygotowana umowa o współpracy. Przedstawiciel Banku skontaktuje się z Państwem, w celu umówienia spotkania i podpisania dokumentów.

Aby nawiązać współpracę w zakresie sprzedaży internetowej z Santander Consumer Bank, prosimy o przesłanie na adres następujące dokumenty rejestrowe:

Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą:

  • CEIDG (pobierz ze strony www.ceidg.gov.pl).
  • załącznik nr 2 -pobierz (możliwe przesłanie w formie skanu w formacie .jpg)

Spółki:

  • KRS
  • NIP
  • REGON
  • wpisy wspólników oraz umowa spółki (dla spółki cywilnej)

W treści e-maila prosimy podać:

  • pełną nazwę firmy
  • adres siedziby
  • NIP
  • REGON
  • imię i nazwisko reprezentanta/tów ( osoby które będą podpisywały umowę wg KRS)
  • numer rachunku bankowego
  • adres strony www
  • adres e-mail do kontaktu ze sklepem
  • asortyment/branża
  • data rozpoczęcia działalności
  • numer telefonu komórkowego kontaktowego
  • adres zamieszkania właścicieli (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą)

W temacie e-maila prosimy podać NIP i nazwę firmy.

 

Pobierz prezentację "Propozycja współpracy"