Kredyt na zakup towarów i usług
Aplikacja Panel Sklep

Panel Sklep to aplikacja dedykowana dla (sklepu internetowego). Umożliwia wymianę informacji pomiędzy bankiem a sklepem o statusach wniosków kredytowych złożonych przez klientów oraz do potwierdzania dostępności towaru. Służy do potwierdzania dostępności towaru oraz do podglądu statusu wniosku kredytowego klienta.
Aby zalogować się do aplikacji,
- login i hasło, który otrzymałeś od Opiekuna z Santander Consumer Banku,
- numer sklepu, wskazany w Umowie o współpracy z bankiem.
Zapomniane hasło można odzyskać korzystając ze strony: Odzyskaj Hasło do Panel Sklep
FAQ - jak zostać partnerem eRat?
Proces zakupów na raty
Bank udostępnia następujące procesy zawierania umowy o kredyt na zakup towarów i usług:
Jak nawiązać współpracę
Na podstawie załączonych dokumentów oraz przekazanych w mailu dodatkowych informacji zostanie uruchomiona procedura weryfikacji Państwa firmy. Jeśli weryfikacja będzie pozytywna, zostanie przygotowana umowa o współpracy. Przedstawiciel Banku skontaktuje się z Państwem, w celu umówienia spotkania i podpisania dokumentów.
Aby nawiązać współpracę w zakresie sprzedaży internetowej z Santander Consumer Bank, prosimy o przesłanie na adres następujące dokumenty rejestrowe:
Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą:
- CEIDG (pobierz ze strony www.ceidg.gov.pl).
- załącznik nr 2 -pobierz (możliwe przesłanie w formie skanu w formacie .jpg)
Spółki:
- KRS
- NIP
- REGON
- wpisy wspólników oraz umowa spółki (dla spółki cywilnej)
W treści e-maila prosimy podać:
- pełną nazwę firmy
- adres siedziby
- NIP
- REGON
- imię i nazwisko reprezentanta/tów ( osoby które będą podpisywały umowę wg KRS)
- numer rachunku bankowego
- adres strony www
- adres e-mail do kontaktu ze sklepem
- asortyment/branża
- data rozpoczęcia działalności
- numer telefonu komórkowego kontaktowego
- adres zamieszkania właścicieli (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą)
W temacie e-maila prosimy podać NIP i nazwę firmy.