Menu

Rozpocznij współpracę

Jak nawiązać współpracę

Na podstawie załączonych dokumentów oraz przekazanych w mailu dodatkowych informacji zostanie uruchomiona procedura weryfikacji Państwa firmy. Jeśli weryfikacja będzie pozytywna, zostanie przygotowana umowa o współpracy. Przedstawiciel Banku skontaktuje się z Państwem, w celu umówienia spotkania i podpisania dokumentów.

Aby nawiązać współpracę w zakresie sprzedaży internetowej z Santander Consumer Bank, prosimy o przesłanie na adres  następujące dokumenty rejestrowe:

Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą:

  • CEIDG (pobierz ze strony www.prod.ceidg.gov.pl).
  • załącznik nr 2 - pobierz (możliwe przesłanie w formie skanu w formacie .jpg)

Spółki:

  • KRS
  • NIP
  • REGON
  • wpisy wspólników oraz umowa spółki (dla spółki cywilnej)

W treści e-maila prosimy podać:

  • pełną nazwę firmy
  • adres siedziby
  • NIP
  • REGON
  • imię i nazwisko reprezentanta/tów ( osoby które będą podpisywały umowę wg KRS)
  • numer rachunku bankowego
  • adres strony www
  • adres email do kontaktu ze sklepem
  • asortyment/branża
  • data rozpoczęcia działalności
  • numer telefonu komórkowego kontaktowego
  • adres zamieszkania właścicieli (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą)

W temacie e-maila prosimy podać NIP i nazwę firmy.

 

Prosimy zapoznać się z procesem zakupów na raty

Pobierz prezentację "Propozycja współpracy"