Kredyt na zakup towarów i usług (kredyt wiązany)

Rozpocznij współpracę
Należy wypełnić formularz na stronie internetowej:
Zgłaszając chęć nawiązania współpracy należy przedstawić dokumenty rejestracyjne przedsiębiorstwa (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, NIP, Regon) oraz ewentualnie inne wskazane przez bank (np. oświadczenie wspólników spółki cywilnej).
Przy nawiązaniu współpracy podpisujemy „Umowę o współpracy w zakresie sprzedaży ratalnej towarów i/lub usług – TRYB INTERNET” z Santander Consumer Bankiem.
Po podpisaniu umowy o współpracy Opiekun Partnera Handlowego ze strony Santander Consumer Banku organizuje szkolenie przybliżające proces sprzedaży na raty przez Internet. Do zadań Opiekuna należy również udzielanie odpowiedzi na wszelkie pytania, które mogą pojawić się w trakcie naszej współpracy.
- odstąpienie od umowy sprzedaży (czyli od zamówienia) nie oznacza odstąpienia od umowy o kredyt,
- odstąpienie od kredytu nie oznacza rezygnacji z zamówienia.
Do zawiązania współpracy może dojść niezwłocznie po weryfikacji dokumentacji rejestracyjnej zgłaszającego się do współpracy z bankiem przedsiębiorstwa.
Proces zakupów online oczami klienta
Wybierz formę płatności e-raty, wypełnij i prześlij do nas e-wniosek o kredyt na zakup towarów i usług.
Twoją tożsamość bank potwierdzi za pomocą kodu SMS, wysłanego na Twój numer telefonu lub poprosi Cię o realizację przelewu na 1 zł.
Po pozytywnej weryfikacji dokumentów kredytowych, potwierdzimy sklepowi, że może wydać towar.
Sposoby integracji
Dla ułatwienia integracji sklepów internetowych przygotowaliśmy obszerną instrukcję integracji z użyciem serwisów webowych.
Należy powiadomić Opiekuna Santander Consumer Bank S.A. Najprawdopodobniej wygasł termin dostępności linii kredytowej lub jest ona jeszcze nieaktywna.
Jako wariant sklepu należy wpisać cyfrę - domyślnie jest to cyfra: 1
Należy skontaktować się z pomocą techniczną Santander Consumer Banku wysyłając e-mail na adres: wsparcie@santanderconsumer.pl
Konsultant wsparcia technicznego wykona testy, sprawdzając czy integracja systemu działa poprawnie oraz dokona aktywacji sklepu.
Należy powiadomić Opiekuna Santander Consumer Bank S.A. Najprawdopodobniej wygasł termin oferty kredytowej lub jest ona jeszcze nieaktywna.
W ramach wsparcia technicznego podczas integrowania sklepu, konsultant wsparcia technicznego służy fachową pomocą, jednak sama integracja/konfiguracja leży po stronie sklepu. W celu uzyskania porady technicznej należy skontaktować się z konsultantem wsparcia technicznego Santander Consumer Bank S.A. wysyłając e-mail na adres: wsparcie@santanderconsumer.pl
Panel sklep
- login i hasło, który otrzymałeś od Opiekuna z Santander Consumer Banku,
- numer sklepu, wskazany w Umowie o współpracy z bankiem.
Zapomniane hasło można odzyskać korzystając ze strony:
Generator linków

Generator linków to bardzo proste narzędzie, które służy do sprzedaży na raty:
- na aukcjach internetowych,
- gdy cena ustalana jest indywidualnie,
- gdy zaistnieje konieczność ponownego złożenia zamówienia przez klienta.
Aby wygenerować link dla klienta wystarczy wejść na stronę
Dodatkowo można korzystać z generatora linku w Panelu Sklep, co umożliwi śledzenie wykorzystania linku przez Klienta.
- dla sprzedaży indywidualnej oraz sprzedaży na aukcjach
https://www.santanderconsumer.pl/finansowanie-zakupow/raty-w-sklepie-internetowym
- Wygeneruj dwa przyciski oraz link do formularza ratalnego poprzez „Generator linków”:
https://generator.eraty.pl - Skopiuj wygenerowany kod HTML i wklej go w kod HTML aukcji,
- Kod HTML wyświetlający przycisk do instrukcji zakupów na raty (umieść w opisie aukcji),
- Kod HTML wyświetlający przycisk do symulatora rat (umieść w opisie aukcji),
- Gdy klient wygra aukcję, wyślij mu e-mail’em wygenerowany link z pola: „Wyślij klientowi email'em link do formularza kredytowego".
Systemy sklepowe
MS 2.2
- Pro 1.03
- TotalB2B
- oscPremium
- Sklep-Serwis
Instrukcje instalacji znajdziesz po rozpakowaniu modułu, w katalogu ‘doc’.
UWAGA! Od wersji 1.9.24 moduł nie zawiera certyfikatu klienta usługi sieciowej. Konieczna jest samodzielna instalacja. Zapoznaj się koniecznie z rozdziałem „Upgrade modułu” oraz „Instalacja certyfikatu” w dokumentacji Administratora.
Zintegrowane Systemy
W przypadku posiadania któregoś z n/w systemów, należy zgłosić się do producenta z prośbą o uaktywnienie wtyczki dla eRaty.
Do pobrania
Korzystając z banerów pamiętaj o umieszczeniu prawidłowych przypisów (treści przy grafikach ) o pośredniku i/lub kosztowych (w przypadku wymogu treść pod banerami), zgodnie z umową o współpracy. W przypadku pytań lub wymogu akceptacji, skontaktuj się z opiekunem. UWAGA! Niedozwolone są jakiekolwiek modyfikacje grafik – podlegają one prawom autorskim Banku.
Kontakt
Skontaktuj się z Pomocą Techniczną pod adresem:
Panel Sklep
Wyślij zlecenie na adres e-mail:
lub skontaktuj się ze swoim opiekunem.
do Panelu Sklep
Skontaktuj się z Infolinią
Wyślij zlecenie na adres:
lub zadzwoń na numer
Napisz e-mail do nas na adres:
tel.
tel.