Kredyt na zakup towarów i usług (kredyt wiązany)

Masz jeden sklep. Chcesz, żeby klienci mogli w nim kupować na raty?

Sprawdź
Kredyt na zakup towarów i usług

Rozpocznij współpracę

Zapraszamy do zapoznania się z propozycją współpracy 

Jak mogę zgłosić chęć nawiązania współpracy?

Należy wypełnić formularz na stronie internetowej:

Pytania o współpracę

Zgłaszając chęć nawiązania współpracy należy przedstawić dokumenty rejestracyjne przedsiębiorstwa (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, NIP, Regon) oraz ewentualnie inne wskazane przez bank (np. oświadczenie wspólników spółki cywilnej).

Przy nawiązaniu współpracy podpisujemy „Umowę o współpracy w zakresie sprzedaży ratalnej towarów i/lub usług – TRYB INTERNET” z Santander Consumer Bankiem.

Po podpisaniu umowy o współpracy Opiekun Partnera Handlowego ze strony Santander Consumer Banku organizuje szkolenie przybliżające proces sprzedaży na raty przez Internet. Do zadań Opiekuna należy również udzielanie odpowiedzi na wszelkie pytania, które mogą pojawić się w trakcie naszej współpracy.

Kredyt celowy pozwala na opłacenie całego zamówienia od jednego lub wielu sprzedawców (dotyczy to zwłaszcza marketplace-ów lub integratorów płatności). Nie jest kredytem wiązanym czyli:
  • odstąpienie od umowy sprzedaży (czyli od zamówienia) nie oznacza odstąpienia od umowy o kredyt,
  • odstąpienie od kredytu nie oznacza rezygnacji z zamówienia.
Kredyt na zakup towarów i usług pozwala na zapłacenie za zakupy tylko z jednego sklepu. Jest kredytem wiązanym.

Do zawiązania współpracy może dojść niezwłocznie po weryfikacji dokumentacji rejestracyjnej zgłaszającego się do współpracy z bankiem przedsiębiorstwa.

Proces zakupów online oczami klienta

1
Wybierz towar i złóż zamówienie

Wybierz formę płatności e-raty, wypełnij i prześlij do nas e-wniosek o kredyt na zakup towarów i usług.

2
Podpisz umowę kodem SMS i potwierdź swoją tożsamość

Twoją tożsamość bank potwierdzi za pomocą kodu SMS, wysłanego na Twój numer telefonu lub poprosi Cię o realizację przelewu na 1 zł.

3
Odbierz towar i ciesz się zakupem

Po pozytywnej weryfikacji dokumentów kredytowych, potwierdzimy sklepowi, że może wydać towar.

Sposoby integracji

Integracja webservice - API

Dla ułatwienia integracji sklepów internetowych przygotowaliśmy obszerną instrukcję integracji z użyciem serwisów webowych.

Pytania techniczne

Należy powiadomić Opiekuna Santander Consumer Bank S.A. Najprawdopodobniej wygasł termin dostępności linii kredytowej lub jest ona jeszcze nieaktywna.

Jako wariant sklepu należy wpisać cyfrę - domyślnie jest to cyfra: 1

Należy skontaktować się z pomocą techniczną Santander Consumer Banku wysyłając e-mail na adres: wsparcie@santanderconsumer.pl 
Konsultant wsparcia technicznego wykona testy, sprawdzając czy integracja systemu działa poprawnie oraz dokona aktywacji sklepu.

Należy powiadomić Opiekuna Santander Consumer Bank S.A. Najprawdopodobniej wygasł termin oferty kredytowej lub jest ona jeszcze nieaktywna.

W ramach wsparcia technicznego podczas integrowania sklepu, konsultant wsparcia technicznego służy fachową pomocą, jednak sama integracja/konfiguracja leży po stronie sklepu. W celu uzyskania porady technicznej należy skontaktować się z konsultantem wsparcia technicznego Santander Consumer Bank S.A. wysyłając e-mail na adres: wsparcie@santanderconsumer.pl

Panel sklep

Panel Sklep

Panel Sklep (sklep.eraty.pl) to aplikacja dedykowana dla sklepu internetowego. Umożliwia pozyskanie informacji o statusach wniosków kredytowych złożonych przez klientów oraz służy do potwierdzania dostępności kredytowanego towaru.

Aby zalogować się do aplikacji podaj
  • login i hasło, który otrzymałeś od Opiekuna z Santander Consumer Banku,
  • numer sklepu, wskazany w Umowie o współpracy z bankiem.

Zapomniane hasło można odzyskać korzystając ze strony: Odzyskaj Hasło do Panelu Sklep

Generator linków

Czym jest generator linków?

Generator linków to bardzo proste narzędzie, które służy do sprzedaży na raty:

  • na aukcjach internetowych,
  • gdy cena ustalana jest indywidualnie,
  • gdy zaistnieje konieczność ponownego złożenia zamówienia przez klienta.

Aby wygenerować link dla klienta wystarczy wejść na stronę https://generator.eraty.pl i postępować zgodnie z podpowiedziami aplikacji.

Dodatkowo można korzystać z generatora linku w Panelu Sklep, co umożliwi śledzenie wykorzystania linku przez Klienta.

Instrukcja postępowania:
W celu zaoferowania swoim klientom sprzedaży ratalnej w systemie Santander Consumer Bank na aukcji internetowej, należy wykonać poniższe kroki:
  • Wygeneruj dwa przyciski oraz link do formularza ratalnego poprzez „Generator linków”: https://generator.eraty.pl
  • Skopiuj wygenerowany kod HTML i wklej go w kod HTML aukcji,
  • Kod HTML wyświetlający przycisk do instrukcji zakupów na raty (umieść w opisie aukcji),
  • Kod HTML wyświetlający przycisk do symulatora rat (umieść w opisie aukcji),
  • Gdy klient wygra aukcję, wyślij mu e-mail’em wygenerowany link z pola: „Wyślij klientowi email'em link do formularza kredytowego".

Systemy sklepowe

Wtyczki e-commerce

Integracja ze sklepem osCommerce:
Kompatybilne kontrybucje osCommerce z naszą modyfikacją:

MS 2.2

  • Pro 1.03
  • TotalB2B
  • oscPremium
  • Sklep-Serwis
Należy zlecić integrację programiście na podstawie plików:

Integracja ze sklepem PrestaShop:


Instrukcje instalacji znajdziesz po rozpakowaniu modułu, w katalogu ‘doc’.
UWAGA! Od wersji 1.9.24 moduł nie zawiera certyfikatu klienta usługi sieciowej. Konieczna jest samodzielna instalacja. Zapoznaj się koniecznie z rozdziałem „Upgrade modułu” oraz „Instalacja certyfikatu” w dokumentacji Administratora.

Zintegrowane Systemy

Poniżej prezentujemy listę producentów sklepów internetowych, z którymi system sprzedaży ratalnej eRaty jest zintegrowany.

W przypadku posiadania któregoś z n/w systemów, należy zgłosić się do producenta z prośbą o uaktywnienie wtyczki dla eRaty.

shoper
ai-shop
structum
pro it systems
sklepyfirmowe.pl
bitstore
max shop.pl
redcart
prosklepy
bestseller
sellsmart
selly
tishop
clickshop
shopgold
evosoft
i-sklep
cscart
kqs
web-market
quick.cart
exe
emagenio.pl
studio production
comarch esklep

Do pobrania

Korzystanie z grafik

Korzystając z banerów pamiętaj o umieszczeniu prawidłowych przypisów (treści przy grafikach ) o pośredniku i/lub kosztowych (w przypadku wymogu treść pod banerami), zgodnie z umową o współpracy. W przypadku pytań lub wymogu akceptacji, skontaktuj się z opiekunem. UWAGA! Niedozwolone są jakiekolwiek modyfikacje grafik – podlegają one prawom autorskim Banku.

Grafiki do kredytu na zakup towarów i usług

Kontakt

Pomoc

Pytania techniczne związane z integracją

Skontaktuj się z Pomocą Techniczną pod adresem:

wsparcie@santanderconsumer.pl

Awaria aplikacji
Panel Sklep

Wyślij zlecenie na adres e-mail:

helpdesk@santanderconsumer.pl

lub skontaktuj się ze swoim opiekunem.

Zmiana hasła
do Panelu Sklep

Skontaktuj się z Infolinią

71 376 24 24

Pytania dotyczące internetowych wniosków ratalnych

Wyślij zlecenie na adres:

Hp-internet@santanderconsumer.pl

lub zadzwoń na numer

71 773 28 47

Dane kontaktowe opiekuna

Napisz e-mail do nas na adres:

KontrahentHP@santanderconsumer.pl

Obsługa wniosków

hp-internet@santanderconsumer.pl

Kredyt na zakup towarów i usług

tel. 71 773 28 47

Kredyt celowy

tel. 71 358 98 43

Pomoc techniczna

wsparcie@santanderconsumer.pl