Kredyt celowy
integrowaniem płatności lub dostarczaniem rozwiązań sklepowych.
Chcesz umożliwić klientom rozłożenie płatności za zakupy na raty?

Rozpocznij współpracę
Należy wypełnić formularz na stronie internetowej:
- odstąpienie od umowy sprzedaży (czyli od zamówienia) nie oznacza odstąpienia od umowy o kredyt,
- odstąpienie od kredytu nie oznacza rezygnacji z zamówienia.
- Dane rejestracyjne firmy (NIP, REGON lub numer KRS)
- Adres firmy
- Informację, czy chcesz, aby przelewy były realizowane na Twój numer rachunku, czy do Twoich Merchantów.
Opiekun przekaże Ci szczegółowe informacje po dopasowaniu sposobu integracji do Twojego biznesu.
- Napisz na adres kontrahentHP@santanderconsumer.pl. W ten sposób ustalisz z Opiekunem szczegóły integracji.
- Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę integracji.
- Zapoznaj się z draftem umowy o współpracy, jej załącznikami oraz instrukcją integracji.
- Integracja prosta – w ciągu kilku dni od sprawdzenia dokumentacji dotyczącej nawiązania współpracy.
- Integracja hybrydowa – potrwa trochę dłużej, bo musimy przygotować środowisko testowe, nadać dostępy i zrobić testy integracyjne. Najczęściej są to dwa miesiące.
- Integracja bezpośrednia hybrydowa – wymaga zgody banku, czas uruchomienia jest ustalany indywidualnie, w ramach warsztatów technicznych.
Dowiedz się więcej, czym różnią się te rodzaje integracji.
W integracji prostej nie ma takiej potrzeby. Wsparcie IT jest potrzebne tylko w przypadku integracji hybrydowej i bezpośredniej hybrydowej.
Kredyt celowy może być oferowany przez różnych pośredników, z którymi ze względu na sposób dystrybucji nie możemy podjąć współpracy w zakresie kredytu na zakup towarów i usług.
Dedykowany głównie dla:
- marketplace’ów,
- integratorów płatności,
- agentów turystycznych,
- porównywarek cenowych,
- deweloperów sklepów internetowych,
- pośredników usług.
Proces zakupów online oczami klienta

Sposoby integracji
PROSTA | HYBRYDOWA | BEZPOŚREDNIA / HYBRYDOWA | |
Wniosek | po naszej stronie | po naszej stronie | po Waszej stronie |
Komunikacja | e-mail (brak API) | po API |
po API |
Wdrożenie | brak testów | testy integracyjne |
testy integracyjne |
Anulowanie wniosku | NIE (tylko klient) | TAK |
TAK |
Potwierdzenie lub anulowanie zamówienia |
NIE (tylko przed rozpoczęciem procesu) | TAK |
TAK |
Sprawdzenie statusu wniosku | NIE (komunikacja e-mail) | TAK |
TAK |
Przelew za zamówienie | do Was |
- do Was - do Waszych Merchantów (opcja) |
do Was |

Rekomendowana, jeśli chcecie uruchomić proces możliwie szybko i niskim nakładem pracy – nie wymaga wsparcia IT ani testów integracyjnych.
W tej integracji:
- dane na temat zamówienia przesyłacie do nas metodą POST,
- otrzymujecie od nas statusy wniosków drogą e-mailową (brak komunikacji po API),
- w przypadku rezygnacji klienta z zamówienia klient powinien kontaktować się z nami w celu anulowania wniosku lub odstąpienia od umowy.

Rekomendowana, jeśli chcecie mieć możliwość automatycznej obsługi procesu po Waszej stronie i macie wsparcie IT – pełna komunikacja po API, wymaga przeprowadzenia testów integracyjnych.
W tej integracji:
- dane na temat zamówienia przesyłacie do nas metodą POST,
- otrzymujecie od nas po API bieżące statusy wniosków,
- macie możliwość potwierdzenia i anulowania zamówienia po API,
- możecie sprawdzić warunki finansowe dla procesowanych wniosków.

Rekomendowana, jeśli macie duży potencjał sprzedażowy, własne systemy wnioskowania i pełne wsparcie IT – wymaga zgody banku, nakładu pracy na etapie integracji i utrzymania oraz przeprowadzenia testów integracyjnych.
W tej integracji:
- umożliwiacie klientowi złożenie wniosku (wniosek kredytowy osadzony na Waszym froncie),
- po złożeniu wniosku otrzymujecie od nas po API bieżące statusy,
- macie możliwość potwierdzenia i anulowania zamówienia po API,
- możecie sprawdzić warunki finansowe dla procesowanych wniosków.
Generator linków
Generator linków to proste narzędzie, które służy do:
- wygenerowania klientowi linku do wniosku o kredyt celowy (poza systemem zakupowym),
- wygenerowania linku do symulatora z ofertą, który możesz udostępnić na swojej stronie lub przekazać do swojego merchanta.
Wejdź na stronę: https://generator.eCelowy.eraty.pl/LinkGenerator
Do pobrania
Korzystając z banerów pamiętaj o umieszczeniu prawidłowych przypisów (treści poniżej) o pośredniku i/lub kosztowych (w przypadku wymogu treść pod banerami), zgodnie z umową o współpracy. W przypadku pytań lub wymogu akceptacji, skontaktuj się z opiekunem. UWAGA! Niedozwolone są jakiekolwiek modyfikacje grafik – podlegają one prawom autorskim Banku.
[Nazwa prawna Partnera Handlowego] występujący w roli pośrednika kredytowego, informuje swoich Klientów o możliwości skorzystania z kredytu celowego oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A i udostępnia swoim klientom możliwość wnioskowania o kredyt celowy Santander Consumer Bank S.A. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o przyznaniu i warunkach kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta przez Bank. Szczegóły na www.santanderconsumer.pl
Kontakt
Napisz na adres:
W ten sposób skontaktuje się z Tobą Opiekun by ustalić szczegóły integracji.
Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę integracji.
Zapoznaj się z draftem umowy o współpracy, jej załącznikami oraz instrukcją integracji.
- Infolinia dla klientów do obsługi kredytu celowego:
71 358 98 43 (opłata zgodna z taryfą operatora) - Adres e-mail:
hp-internet@santanderconsumer.pl
- Napisz do nas:
kontrahentHP@santanderconsumer.pl - Jeśli jeszcze z nami nie współpracujesz –
przejdź do formularza na stronie internetowej i wypełnij go.
tel.
tel.