Kredyt celowy

Zajmujesz się sprzedażą towarów czy usług z różnych sklepów (marketplace),
integrowaniem płatności lub dostarczaniem rozwiązań sklepowych.
Chcesz umożliwić klientom rozłożenie płatności za zakupy na raty?

Sprawdź
Kredyt celowy

Rozpocznij współpracę

Zapraszamy do zapoznania się z propozycją współpracy

Jak mogę zgłosić chęć nawiązania współpracy?

Należy wypełnić formularz na stronie internetowej:

Jak zostać partnerem e-rat?
Kredyt celowy pozwala na opłacenie całego zamówienia od jednego lub wielu sprzedawców (dotyczy to zwłaszcza marketplace-ów lub integratorów płatności). Nie jest kredytem wiązanym czyli:
  • odstąpienie od umowy sprzedaży (czyli od zamówienia) nie oznacza odstąpienia od umowy o kredyt,
  • odstąpienie od kredytu nie oznacza rezygnacji z zamówienia.
Kredyt na zakup towarów i usług pozwala na zapłacenie za zakupy tylko z jednego sklepu. Jest kredytem wiązanym.
  1. Dane rejestracyjne firmy (NIP, REGON lub numer KRS)
  2. Adres firmy
  3. Informację, czy chcesz, aby przelewy były realizowane na Twój numer rachunku, czy do Twoich Merchantów.

Opiekun przekaże Ci szczegółowe informacje po dopasowaniu sposobu integracji do Twojego biznesu.

  1. Napisz na adres kontrahentHP@santanderconsumer.pl. W ten sposób ustalisz z Opiekunem szczegóły integracji. 
  2. Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę integracji.
  3. Zapoznaj się z draftem umowy o współpracy, jej załącznikami oraz instrukcją integracji.
  • Integracja prosta – w ciągu kilku dni od sprawdzenia dokumentacji dotyczącej nawiązania współpracy.
  • Integracja hybrydowa – potrwa trochę dłużej, bo musimy przygotować środowisko testowe, nadać dostępy i zrobić testy integracyjne. Najczęściej są to dwa miesiące.
  • Integracja bezpośrednia hybrydowa – wymaga zgody banku, czas uruchomienia jest ustalany indywidualnie, w ramach warsztatów technicznych.
    Dowiedz się więcej, czym różnią się te rodzaje integracji.

W integracji prostej nie ma takiej potrzeby. Wsparcie IT jest potrzebne tylko w przypadku integracji hybrydowej i bezpośredniej hybrydowej.

Kredyt celowy może być oferowany przez różnych pośredników, z którymi ze względu na sposób dystrybucji nie możemy podjąć współpracy w zakresie kredytu na zakup towarów i usług.

Dedykowany głównie dla:

  • marketplace’ów,
  • integratorów płatności,
  • agentów turystycznych,
  • porównywarek cenowych,
  • deweloperów sklepów internetowych,
  • pośredników usług.

Proces zakupów online oczami klienta

Sposoby integracji

PROSTA HYBRYDOWA BEZPOŚREDNIA / HYBRYDOWA
Wniosek po naszej stronie po naszej stronie po Waszej stronie
Komunikacja e-mail (brak API) po API po API
Wdrożenie brak testów testy integracyjne testy integracyjne
Anulowanie wniosku NIE (tylko klient) TAK TAK
Potwierdzenie
lub anulowanie zamówienia
NIE (tylko przed rozpoczęciem procesu) TAK TAK
Sprawdzenie statusu wniosku NIE (komunikacja e-mail) TAK TAK
Przelew za zamówienie do Was - do Was
- do Waszych Merchantów (opcja)
do Was
Integracja prosta

Rekomendowana, jeśli chcecie uruchomić proces możliwie szybko i niskim nakładem pracy – nie wymaga wsparcia IT ani testów integracyjnych.

W tej integracji:

  • dane na temat zamówienia przesyłacie do nas metodą POST,
  • otrzymujecie od nas statusy wniosków drogą e-mailową (brak komunikacji po API),
  • w przypadku rezygnacji klienta z zamówienia klient powinien kontaktować się z nami w celu anulowania wniosku lub odstąpienia od umowy.

Integracja hybrydowa

Rekomendowana, jeśli chcecie mieć możliwość automatycznej obsługi procesu po Waszej stronie i macie wsparcie IT – pełna komunikacja po API, wymaga przeprowadzenia testów integracyjnych.

W tej integracji:

  • dane na temat zamówienia przesyłacie do nas metodą POST,
  • otrzymujecie od nas po API bieżące statusy wniosków,
  • macie możliwość potwierdzenia i anulowania zamówienia po API,
  • możecie sprawdzić warunki finansowe dla procesowanych wniosków.

Integracja bezpośrednia hybrydowa

Rekomendowana, jeśli macie duży potencjał sprzedażowy, własne systemy wnioskowania i pełne wsparcie IT – wymaga zgody banku, nakładu pracy na etapie integracji i utrzymania oraz przeprowadzenia testów integracyjnych.

W tej integracji:

  • umożliwiacie klientowi złożenie wniosku (wniosek kredytowy osadzony na Waszym froncie),
  • po złożeniu wniosku otrzymujecie od nas po API bieżące statusy,
  • macie możliwość potwierdzenia i anulowania zamówienia po API,
  • możecie sprawdzić warunki finansowe dla procesowanych wniosków.

Generator linków

Czym jest generator linków?

Generator linków to proste narzędzie, które służy do:

  • wygenerowania klientowi linku do wniosku o kredyt celowy (poza systemem zakupowym),
  • ​wygenerowania linku do symulatora z ofertą, który możesz udostępnić na swojej stronie lub przekazać do swojego merchanta.
Jak skorzystać z narzędzia?

Instrukcja do generatora linków dla kredytu celowego.

Jak uruchomić generator?

Wejdź na stronę: https://generator.eCelowy.eraty.pl/LinkGenerator

Do pobrania

Korzystanie z grafik

Korzystając z banerów pamiętaj o umieszczeniu prawidłowych przypisów (treści poniżej) o pośredniku i/lub kosztowych (w przypadku wymogu treść pod banerami), zgodnie z umową o współpracy. W przypadku pytań lub wymogu akceptacji, skontaktuj się z opiekunem. UWAGA! Niedozwolone są jakiekolwiek modyfikacje grafik – podlegają one prawom autorskim Banku.

[Nazwa prawna Partnera Handlowego] występujący w roli pośrednika kredytowego, informuje swoich Klientów o możliwości skorzystania z kredytu celowego oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A i udostępnia swoim klientom możliwość wnioskowania o kredyt celowy Santander Consumer Bank S.A. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o przyznaniu i warunkach kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta przez Bank. Szczegóły na www.santanderconsumer.pl

Kontakt

Problem techniczny

Napisz na adres:
kontrahentHP@santanderconsumer.pl.
W ten sposób skontaktuje się z Tobą Opiekun by ustalić szczegóły integracji.
Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę integracji.
Zapoznaj się z draftem umowy o współpracy, jej załącznikami oraz instrukcją integracji.

Wsparcie procesu dla klientów
  1. Infolinia dla klientów do obsługi kredytu celowego: 71 358 98 43 (opłata zgodna z taryfą operatora)
  2. Adres e-mail:
    hp-internet@santanderconsumer.pl
Twój opiekun
  1. Napisz do nas:
    kontrahentHP@santanderconsumer.pl
  2. Jeśli jeszcze z nami nie współpracujesz – przejdź do formularza na stronie internetowej i wypełnij go.
Obsługa wniosków

hp-internet@santanderconsumer.pl

Kredyt na zakup towarów i usług

tel. 71 773 28 47

Kredyt celowy

tel. 71 358 98 43

Pomoc techniczna

wsparcie@santanderconsumer.pl